Закупівлю оголошено - 28-02-2025, 13:26. Дата останніх змін - 25-03-2025, 17:17

Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм)

Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм)... Державна закупівля - UA-2025-02-28-005995-a Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 2/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-28-005995-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-28-007374-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-02-2025, 13:26
по 05-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-02-2025, 13:26
по 08-03-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк поставки товарів: протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки Покупцем.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
137600
137 600 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 376 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Міщенко
Телефон:380443097731
E-mail:mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015 – 39130000-2 О ...
137 600 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
39130000-2
Офісні меблі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Транзит-С"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-03-2025 по 05-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Мельник Ігор
Остаточна пропозиція:
123 152 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-03-2025, 17:46
Період подачі оскарження:
по 20-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 13-03-25, 15:49:56
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (філія «ВК» АТ «Укрзалізниця») 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: №UA-2025-02-28-005995-a. 6. Найменування учасника: ТОВ «Транзит-С», ЄДРПОУ 24699810. 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію учасника ТОВ «Транзит-С», ЄДРПОУ 24699810. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ «Транзит-С» виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _____________ Галина МІЩЕНКО

Кінцева дата розгляду пропозиції: 05-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-03-25, 16:29:13
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-02-28-005995-a 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ «Транзит-С», ідентифікаційний код учасника в ЄДР 24699810: 7.1. Учасником надана Довідка, Вих. №02/041 від 05.03.2025 р., листи-відгуки від контрагентів, в яких зазначено що надавалися послуги та договори, вказані в довідці (файл: 6_ Аналогічні договори _Дотаток 2.pdf), що не відповідають вимогам підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документи приведені у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 7.2. Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 09.12.2024 (файл: «Установчі документи ТОВ Транзит_Витяги, Статут, протокол, наказ. Pdf»), що не відповідає вимогам визначеним в підпункті 3.4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ на підтвердження відповідності до вимог підпункту 3.4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.3. Учасником надано Довідку з відомостями про учасника (файл: «7¬¬_ Відомості про учасника. pdf"), завантажена в форматі PDF, що не відповідає вимогам визначеним в підпункті 3.5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП на підтвердження відповідності до вимог підпункту 3.5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.4. Учасником не надано довідку в довільній формі про те, що запропонований товар не має походження з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, що не відповідає вимогам підпункту 3.11 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог підпункту 3.11 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _______________________ Галина МІЩЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-03-25, 16:29:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-28-005995-a-c1
Номер договору:
УЗ/ВК-100/2025-Ю
Дата підписання договору:
25-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-02-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Мельник Ігор Михайлович
E-mail підписанта:
tranzit.tender@gmail.com
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA673226690000026000300010179
Телефон підписанта:
380983436723
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Христофор О.В., Кутішенко О.В.
E-mail підписанта:
vkuz@uz.gov.ua
Посада підписанта:
Заступник директора філії з фінансово-економічних питань, Заступник директора філії з технічних питань філії
Підписант діє на підставі:
довіреності
Номер IBAN:
UA513004650000000260093011661
Телефон підписанта:
380443097700
147 782,40 UAH
Ціна договору
123 152 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Транзит-С"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
123 152 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-03-2025, 16:08:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається договір на поставку стійки рецепції, та/або поставку меблів та/або товару, який відповідає коду ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 13:26:38
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 13:26:23
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 13:26:23
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Стійка рецепції круглої форми з тумбою на колесах, діаметр 3500 мм)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається договір на поставку стійки рецепції, та/або поставку меблів та/або товару, який відповідає коду ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-02-2025, 13:26:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається договір на поставку стійки рецепції, та/або поставку меблів та/або товару, який відповідає коду ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. , 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається договір на поставку стійки рецепції, та/або поставку меблів та/або товару, який відповідає коду ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ