Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 197 519 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 987,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04052784 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Меленець Радислав Сергійович |
| Телефон: | +380970117030 |
| E-mail: | radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр. Миру, 70 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Меблі, за кодом ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-26-013685-a), ФОП Кутенков М.В., виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пунктом 7 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «… - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю)». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «право підпису документів КУТЕНКОВ МВ.pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме довідка не містить «ім'я, по батькові». Згідно пунктом 12 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору (Додаток 4) у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме наданий файл не містить «згоду з укладанням договору (Додаток 4) у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі». ФОП Кутенков М.В., необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю); - довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору (Додаток 4) у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.