| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 289 574,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 447,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45087207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гончаренко |
| Телефон: | +380679099084 |
| E-mail: | i.honcharenko@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель (у зв’язку з допущенням порушень під час здійснення закупівлі, зокрема в частині кваліфікації учасника закупівлі, а також відсутністю технічної можливості скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 17.03.2025 №7
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-04-2025, 09:15
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель (у зв’язку з допущенням порушень під час здійснення закупівлі, зокрема в частині кваліфікації учасника закупівлі, а також відсутністю технічної можливості скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 17.03.2025 №7
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-04-2025, 09:14
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити спрощену закупівлю №UA-2025-02-26-008127-а за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 3911000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них( офісні стільці, крісла)-неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель (у зв’язку з допущенням порушень під час здійснення закупівлі, зокрема в частині кваліфікації учасника закупівлі, а також відсутністю технічної можливості скасувати Протокол щодо прийняття рішення Упов
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-04-2025, 09:06
Документи:
Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» І. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції п.5 учасник повинен надати: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не раніше місячної давнини до дати подання пропозицій. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.