Закупівлю оголошено - 25-02-2025, 21:44. Дата останніх змін - 01-04-2025, 13:11

Посуд одноразового використання

Посуд одноразового використання... Державна закупівля - UA-2025-02-25-014974-a Посуд одноразового використання від замовника Військова частина Т0920 від 2/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-25-014974-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 21:44
по 01-03-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-03-2025, 22:00
по 06-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-03-2025, 15:46
по 07-03-2025, 16:21

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
199980
199 980 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:999,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
199 980 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-03-2025, 15:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка одноразова пластикова, 500мл

95 800
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стакан одноразовий̆ пластиковий̆, 200мл

95 800
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ложка столова одноразова пластикова

93 300
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-03-2025 по 15-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОЗАВОДСЬКА, будинок 99/4, квартира 110, 04114, Сич Оксана Олексіївна
Остаточна пропозиція:
181 880 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
191 033 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-03-2025, 13:10

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-03-25, 12:47:25
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: Згідно пункту 15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення. Встановлено, що Учасником закупівлі в ціновій пропозицій вказана неповна адреса. Згідно пункту 15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: … юридичну адресу, поштову або фактичну адресу…. Встановлено, що Учасником закупівлі в інформаційній довідці вказана неповна адреса. Згідно пункту 15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції»… Згідно пункту 15.13 оголошення «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання за кодом ДК 021:2015 – 9220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування).» Встановлено, що Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-03-25, 12:47:25
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-25-014974-a-c1
Номер договору:
266
Дата підписання договору:
01-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-04-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Сич Оксана Олексіївна
E-mail підписанта:
sychksenya@gmail.com
Посада підписанта:
ФОП
Підписант діє на підставі:
Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Номер IBAN:
UA423052990000026000035000443
Телефон підписанта:
380660051370
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
ххх
E-mail підписанта:
gdzt0920@dsst.gov.ua
Посада підписанта:
ххх
Підписант діє на підставі:
ххх
Номер IBAN:
ххххххххххххххх
Телефон підписанта:
380671889893
181 880 UAH
Ціна договору
181 880 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
181 880 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
191 033 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-03-2025, 14:51:41
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКСПАК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
181 885 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
199 980 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 16:58:35
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АНДРЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
188 484 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
188 484 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 09:43:35
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
190 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
194 307 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-03-2025, 20:47:32
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 21:44:32
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 21:44:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 21:44:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 21:44:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 21:44:24
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ