Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 945 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 000 UAH |
| Замовник: | Комунальний заклад "Привільненський заклад дошкільної освіти" Привільненської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 35505085 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Мошкун |
| Телефон: | +380505811132 |
| E-mail: | bd-sadoc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35622, Україна, Рівненська область,Дубенський р-н, с.Привільне, вул. Шкільна, 2А |
2 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надана інформація № 30 від 17.04.2025 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація), але зміст листа передбачає відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до Тендерної документації, складений у довільній формі. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучено довідку № 52 від 17.04.2025, що передбачає згоду учасника з істотними умовами договору та включення їх до договору. Але відсутня згода з проєктом договором. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до Тендерної документації, складений у довільній формі. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.8 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти днів з дати отримання вимоги». 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена гарантія № 2025/1/2153/T, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів після дня отримання вимоги». 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію або зміни до банківської гарантії в частині зазначення строку сплати за банківською гарантією: “не більше п’яти днів з дати отримання вимоги”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.