Закупівлю оголошено - 24-02-2025, 12:24. Дата останніх змін - 23-03-2025, 00:00

Канат, стропи, гілки ланцюгові

Канат, стропи, гілки ланцюгові... Державна закупівля - UA-2025-02-24-005845-a Канат, стропи, гілки ланцюгові від замовника АТ Прикарпаттяобленерго від 2/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-24-005845-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-24-007103-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 12:24
по 03-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 12:24
по 06-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-03-2025, 11:09
по 07-03-2025, 11:38

Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
881124
881 124 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:8 812 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АТ Прикарпаттяобленерго
ЄДРПОУ:00131564 Досьє YouControl
Контактна особа:Костюк Василь Васильович
Телефон:+380342594336
E-mail:Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua
Місцезнаходження:
76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Канат, стропи, гілки ланцюгові
881 124 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-03-2025, 11:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канат

400
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канат

5 700
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канат

5 200
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

14
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

стропи

10
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канат

240
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канати

120
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канати

300
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

20
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

8
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

12
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

12
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

4
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

4
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

4
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

гілка ланцюгова

10
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541100-7
Шпагати, канати та мотузки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

гілка ланцюгова

10
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541100-7
Шпагати, канати та мотузки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

строп

5
штука
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541220-4
Стропи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канат

300
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канат

200
метр
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
по 31-12-2025
39541120-3
Канати


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-03-2025 по 21-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Андрей Окунь
Остаточна пропозиція:
869 996,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
869 996,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-03-25, 12:17:28
24

Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - реалізований договір поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинні документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) ( дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею). - фінансову звітність за 2024 рік; Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав: - власну довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі вих. № 10 від 05.03.2025; - реалізований договір поставки, зазначений у довідці, кількісний обсяг котрого є меншим ніж 50% від обсягу, що вимагається закупівлею; - первинні документи, що не підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею); - позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - надав фінансову звітність без підписів керівника і головного бухгалтера; Тендерна пропозиція Учасника, подана у електронній системі закупівель, підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що суперечить умовам Тендерної документації Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації надати: - власну довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - реалізований договір поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинні документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) ( дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею). - фінансову звітність за 2024 рік, підписану керівником та головним бухгалтером; Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-03-25, 12:17:28
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРОМТЕК УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-03-2025 по 20-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н, село Біла, ВУЛИЦЯ БРОДІВСЬКА-БІЧНА, будинок 8, 47707, Володимир Богун
Остаточна пропозиція:
762 316 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
788 754,05 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 19-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-03-25, 11:53:17
24

Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - основні умови договору (Додаток №2), погоджені учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав: - власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі вих. № 04/03/02 від 04.03.2025, що супроводжується договором № ТЕ-105 від 31.03.2023 сума якого не відповідає сумі зазначеній у довідці; - погоджений проєкт договору (Додаток №2), який не відповідає проєкту, що міститься в Тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації надати: - власну довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору) з вірним зазначенням суми договору; - основні умови договору (Додаток №2), погоджені учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-03-25, 11:53:17
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "УКРЕКОПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-03-2025 по 15-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛ. ГЕНЕРАЛА НАУМОВА, будинок 23-Б, 03164, Ігор Приборець
Остаточна пропозиція:
757 794 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
784 230,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 18-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-03-25, 09:51:53
24

Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - власну довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - реалізований договір поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинні документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) ( дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав: - власну довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі вих. № 50 від 28.02.2025; - реалізований договір поставки, зазначений у довідці, кількісний обсяг котрого є меншим ніж 50% від обсягу, що вимагається закупівлею; - первинні документи, що не підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею); - позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації надати: - власну довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - реалізований договір поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинні документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) ( дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-03-25, 09:51:53

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "УКРЕКОПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
757 794 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
784 230,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-03-2025, 10:26:28
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОМТЕК УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
762 316 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
788 754,05 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-03-2025, 09:42:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
869 996,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
869 996,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-03-2025, 09:17:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 15:07:34
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 12:24:31
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          , - власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі
          Документ
          , - реалізованим договором поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо);
          Документ
          , - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці
          Документ
          , - первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними)
          2. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 12:24:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          , - фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік:
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ