Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 159 683,29 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 596,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет оборони України |
| ЄДРПОУ: | 07834530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Купрін Володимир Володимирович |
| Телефон: | 380442710753 |
| E-mail: | tender@nuou.org.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
При перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІМКОМ" з ціновою пропозицією 108 000,00гривень виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачається тендерною документацією, а саме: У додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось: 8 Для підтвердження гарантійного терміну Учасник у складі пропозиції надає довідку чи інший документ, що підтверджує гарантійні зобов’язання. Вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. Учасником не надано довідку. 1 Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Вимоги зазначені у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником надано документ: «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів_1740673498.pdf» в якій зазначено: договір № 603 від 16.10.2023 р. ДК 021:2015:39130000-6 - Сидіння,стільця та супутні вироби та частини до них. В копії договору № 603 від 16.10.2023 р вказано предмет договору ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Договір №566 від 24 жовтня 2023р. ДК 021:2015:39130000-2 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. В копії договору №566 від 24 жовтня 2023р вказано предмет договору ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями) ухвалити рішення про повідомлення учасника з вимогою про усунення невідповідностей. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати: - Для підтвердження гарантійного терміну Учасник у складі пропозиції надає довідку чи інший документ, що підтверджує гарантійні зобов’язання. Вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. (кваліфікаційна вимога). - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Вимоги зазначені у Додатку 1 до тендерної документації. (кваліфікаційна вимога)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.