Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 615 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 075 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
| ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вячеслав Співак |
| Телефон: | 380672457126 |
| E-mail: | multgolf87@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
18 |
В зв’язку з великим об’ємом інформації розгляд пропозиції продовжити на 20 робочих днів згідно частини 10 статті 29 Закону
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" (код ЄДРПОУ 44812423) (далі – учасник) процедури відкритих торгів з особливостями за предметом ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення UA-2025-02-20-005240-a ) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи вимоги пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог п. п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1) Відповідно до вимог п.6 Розділу: Результати тендеру та укладання договору про закупівлю до тендерної документації (далі – ТД), Замовником вимагається надання: "Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника або у вигляді банківської гарантії (далі - Гарантія). У разі внесення Постачальником забезпечення виконання Договору шляхом перерахування коштів, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору протягом п’яти банківських днів після повного виконання Постачальником своїх зобов’язань згідно з Договором. У разі внесення продавцем забезпечення виконання Договору у вигляді Гарантії, забезпечення виконання умов Договору надається продавцем у формі електронної Гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної Гарантії. Найменування Замовника (бенефіціара): Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних Україна, 01054 м. Київ, вул. Гончара Олеся, 84 ЄДРПОУ 04013583 Гарантія має бути безумовною. Строк дії Гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через 20 календарних днів після дати закінчення строку поставки товару. У разі продовження строку поставки товару з підстав, передбачених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, продавець зобов’язується надати покупцю не пізніше дати укладання додаткової угоди про продовження строку поставки товару нову Гарантію або документ про внесення змін до наданої Гарантії, що свідчить про забезпечення виконання зобов’язання продавцем за Договором на строк, який перевищує кінцевий строк поставки товару на 20 календарних днів. У разі ненадання (невнесення) Постачальником забезпечення виконання Договору, такий вважається неукладеним з усіма правовими наслідками. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі невиконання чи неналежного виконання продавцем умов Договору покупець із суми забезпечення виконання Договору утримує штрафні санкції, передбачені Договором та чинним законодавством, та повертає решту коштів протягом п’яти банківських днів з моменту настання вищезазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Учасником ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» було надано: Лист № 019/іп2023 від 23.04.2025р , в якому зазначено: "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ПАПІР», в особі директора Єльцова Андрія Миколайовича, як учасник процедури закупівлі, даним листом повідомляє, що не надає у складі своєї тендерної пропозиції документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору, в зв’язку з тим, що таке забезпечення не вимагається вимогами цієї тендерної документації". Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити оновлений лист щодо Забезпечення та видалити з нього забезпечення виконання договору .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.