Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 43 200 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 432 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Сорока Інна Володимирівна |
| Телефон: | 0444612325 |
| E-mail: | soroka-iv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
2 |
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від виконуючого обов’язки начальника департаменту з загальних та соціальних питань надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Економточка" (код ЄДРПОУ 37764057) за предметом закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Меблі для сидіння)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-02-19-013443-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Економточка" (код ЄДРПОУ 37764057) за предметом закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Меблі для сидіння)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-02-19-013443-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, а також частини 10 статті 29 Закону.
ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору № 16/12 від 16.12.2024р. (файл «2.1. Аналогічний договір №1612 от 16.12.2024.pdf»), укладеного з Закладом фахової передвищої освіти «Київський міський медичний фаховий коледж» (надалі - Договір). Відповідно до абзацу три та чотири пункту 5.1 Договору: «Якість Товару повинна бути підтверджена документами, що підтверджують якість Товару відповідно до вимог законодавства.» «Даний (-і) документ (-и) буде (-уть) вважатися невід’ємною частиною цього Договору». Відповідно пункту 15.2 Договору: «Невід’ємними частинами цього Договору є: 15.2.1. Специфікація (Додаток 1). 15.2.2. Документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару.». У складі тендерної пропозиції надано тільки Специфікацію (Додаток №1), проте документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару, які є невід’ємною частиною Договору, у складі тендерної пропозиції відсутні, а отже, договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток з позначкою «**» до підпункту 2.1.1, зокрема такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-тів, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у підпункті 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.