Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 330 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01992015 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семенюк Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380976962405 |
| E-mail: | bml_zakupivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, вулиця Здоров'я, 1 |
9 |
Тендерною документацією вимагалось: - Копія Балансу за останній звітний період, (Форма №1 «Баланс»**) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; - Копія звіту про фінансові результати учасника за останній звітний період, (форма №2 «Звіт про фінансові результати»**) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; - Копія звіту про рух грошових коштів учасника, (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів»**) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. Останнім звітним періодом рахується 2024 рік. Учасник надав відповідні документи за 2023 рік, тому учаснику необхідно усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.