Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-10-004873-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_038_ВО) ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі та ролети) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39515000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 329 561,20 грн без ПДВ (триста двадцять дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят одна гривня 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.02.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 329 561,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 295,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чорний Олексій Сергійович |
| Телефон: | 380443097511 |
| E-mail: | pk_chornyi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 20.02.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-10-009782-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄСІН ГРУПП" 1) На вимогу п. 3 Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію в якій: - в колонці 3 «Код УКТЗЕД» зазначено код 259929, який є невірним (відсутній в класифікаторі); -учасником вказано і підтверджено в пункті 2 описової частини форми цінової пропозиції погодження дотримуватися умовам цієї пропозиції на не відповідний Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вказано 90 днів), проте відповідно п.3.4 Розділу 3 встановлено строк 120 календарних днів. 2) На вимогу пп. 6.1 п. 6 додатку 2 до тендерної документації надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 до тендерної документації учасником надано аналогічні договори та підтвердження виконання по ним проте надані договори надані не в повному обсязі (не всі додатки, що є невід’ємною частиною договору). По договору 282/1123 від 21.06.2023 відсутній додаток 2 договору, по договору 299/11-21 від 30.08.2021 відсутні додатки 2,3,4 договору. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації: «Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації». «…Код УКТЗЕД… », «…Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну….». п.3.4 Розділу 3 ТД – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.». пп. 6.1 п. 6 додатку 2 до тендерної документації: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.». п. 2 додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного)….». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олексій ЧОРНИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.