Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 658 030 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 290,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02000010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Самчук |
| Телефон: | +380362642338 |
| E-mail: | viktoriaprozorro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Київська, 78г |
3 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У скдладі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, а також копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») щодо працівників, зазначених у довідці учасника про наявність працівників), а також їх листів про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано трудові книжки Максимович Ю.М., Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. не в повному обсязі (перша і остання сторінки). Перша сторінка трудової книжки Шайдюк О.В. не містить підпису власника трудової книжки всупереч Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. До повідомлень про прийняття на роботу Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. відсутні квитанції про прийняття. Надані у складі тендерної пропозиції листи про згоду на обробку персональних даних працівників не містять інформації про ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки Максимович Ю.М., Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. у повному обсязі. Долучити першу сторінку трудової книжки Шайдюк О.В. із підписом власника трудової книжки відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. До повідомлень про прийняття на роботу Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. долучити квитанції про прийняття. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти робочих днів з дати отримання вимоги». 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена гарантія № 630/25-ТГ, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів після дня отримання вимоги». 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію/зміни до банківської гарантії із інформацією, що вимагається п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації щодо строку сплати за банківською гарантією («не більше п’яти робочих днів з дати отримання вимоги»). 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено проект договору не заповнений в частині ціни. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити проект договору заповнений в частині ціни.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про володіння /користування /оренду транспортним засобом для підтвердження можливості транспортування товару із долученням документів, що підтверджують його наявність (правовстановлюючих документів, правочинів, свідоцтва про реєстрацію тощо). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 13.02.013/25 від 13.02.2025 про те, що Учасник має на умовах надання автотранспортних послуг з перевезення вантажів транспортні засоби для підтвердження можливості поставки товару. Долучено договір надання транспортних-експедиційних послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом № 9 від 15.11.2024. Відповідні документи не свідчать про володіння /користування /оренду транспортним засобом. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену у довільній формі, з інформацією про володіння /користування /оренду транспортним засобом для підтвердження можливості транспортування товару із долученням документів, що підтверджують його наявність (правовстановлюючих документів, правочинів, свідоцтва про реєстрацію тощо). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, а також копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») щодо працівників, зазначених у довідці учасника про наявність працівників) 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано трудові книжки Рогової С.В. і Пономоренко О.І. не в повному обсязі (перша і остання сторінки). Перша сторінка трудової книжки Пономоренко О.І. без печатки та без підпису особи, відповідальної за видачу трудової книжки, без зазначення дати народження всупереч Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки Рогової С.В. і Пономоренко О.І. в повному обсязі. Долучити першу сторінку трудової книжки Пономоренко О.І. з печаткою та підписом особи, відповідальної за видачу трудової книжки, із зазначенням дати народження відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутні документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено проект договору не заповнений в частині ціни. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити проект договору заповнений в частині ціни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.