Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 21:02. Дата останніх змін - 05-03-2025, 16:32

Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба для принтера, спеціальна вмонтована шафа

Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба д... Державна закупівля - UA-2025-02-04-017778-a Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба для принтера, спеціальна вмонтована шафа від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-04-017778-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-04-021254-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 21:02
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 21:02
по 18-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-02-2025, 15:36
по 19-02-2025, 16:05

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
658030
658 030 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 290,15 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02000010 Досьє YouControl
Контактна особа:Вікторія Самчук
Телефон:+380362642338
E-mail:viktoriaprozorro@ukr.net
Місцезнаходження:
33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Київська, 78г
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стіл, тумба, модульна шафа, ро ...
658 030 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-02-2025, 15:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл

2
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба

2
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143123-4
Нічні столики


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Модульна шафа

23
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143121-0
Гардеробні шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Робоче місце праве

7
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Робоче місце ліве

2
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Робоче місце

4
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Робоче місце праве

4
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Робоче місце ліве

4
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Робоче місце подвійне

1
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143300-9
Меблі для вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба для принтера

3
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143123-4
Нічні столики


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальна вмонтована шафа

1
штука
33007 Україна Рівненська область місто Рівне вулиця Київська 78Г
по 20-03-2025
39143121-0
Гардеробні шафи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП АНДРЕЙЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, Вулиця Князя Романа, будинок, 6, квартира 64, 33022, Андрейчук Олександр Миколайович
Остаточна пропозиція:
658 030 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
658 030 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-02-2025, 13:53
Період подачі оскарження:
по 03-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-02-25, 09:47:53
24

1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У скдладі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-02-25, 09:47:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-04-017778-a-c1
Номер договору:
286
Дата підписання договору:
05-03-2025, 16:31
Строк дії договору:
з 05-03-2025 по 31-12-2025
658 030 UAH
Ціна договору
658 030 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Млинівська, буд. 29, 33024, Віктор
Остаточна пропозиція:
564 560 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
574 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-02-25, 21:49:17
24

1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, а також копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») щодо працівників, зазначених у довідці учасника про наявність працівників), а також їх листів про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано трудові книжки Максимович Ю.М., Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. не в повному обсязі (перша і остання сторінки). Перша сторінка трудової книжки Шайдюк О.В. не містить підпису власника трудової книжки всупереч Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. До повідомлень про прийняття на роботу Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. відсутні квитанції про прийняття. Надані у складі тендерної пропозиції листи про згоду на обробку персональних даних працівників не містять інформації про ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки Максимович Ю.М., Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. у повному обсязі. Долучити першу сторінку трудової книжки Шайдюк О.В. із підписом власника трудової книжки відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. До повідомлень про прийняття на роботу Курилович І.Л. та Шайдюк О.В. долучити квитанції про прийняття. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти робочих днів з дати отримання вимоги». 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена гарантія № 630/25-ТГ, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів після дня отримання вимоги». 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію/зміни до банківської гарантії із інформацією, що вимагається п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації щодо строку сплати за банківською гарантією («не більше п’яти робочих днів з дати отримання вимоги»). 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено проект договору не заповнений в частині ціни. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити проект договору заповнений в частині ціни.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-02-25, 21:49:17
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВІН МЕБЛІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-02-2025 по 27-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, пр.Визволителів, будинок 3, офіс 36, 02125, Ігор Проценко
Остаточна пропозиція:
561 273 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
564 564 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-25, 21:29:44
24

1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про володіння /користування /оренду транспортним засобом для підтвердження можливості транспортування товару із долученням документів, що підтверджують його наявність (правовстановлюючих документів, правочинів, свідоцтва про реєстрацію тощо). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 13.02.013/25 від 13.02.2025 про те, що Учасник має на умовах надання автотранспортних послуг з перевезення вантажів транспортні засоби для підтвердження можливості поставки товару. Долучено договір надання транспортних-експедиційних послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом № 9 від 15.11.2024. Відповідні документи не свідчать про володіння /користування /оренду транспортним засобом. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену у довільній формі, з інформацією про володіння /користування /оренду транспортним засобом для підтвердження можливості транспортування товару із долученням документів, що підтверджують його наявність (правовстановлюючих документів, правочинів, свідоцтва про реєстрацію тощо). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, а також копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») щодо працівників, зазначених у довідці учасника про наявність працівників) 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано трудові книжки Рогової С.В. і Пономоренко О.І. не в повному обсязі (перша і остання сторінки). Перша сторінка трудової книжки Пономоренко О.І. без печатки та без підпису особи, відповідальної за видачу трудової книжки, без зазначення дати народження всупереч Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки Рогової С.В. і Пономоренко О.І. в повному обсязі. Долучити першу сторінку трудової книжки Пономоренко О.І. з печаткою та підписом особи, відповідальної за видачу трудової книжки, із зазначенням дати народження відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутні документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено проект договору не заповнений в частині ціни. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити проект договору заповнений в частині ціни.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 21:29:44

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВІН МЕБЛІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
561 273 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
564 564 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 15:08:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
564 560 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
574 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 15:01:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП АНДРЕЙЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
658 030 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
658 030 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 17:18:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічний Видалено04-02-2025, 21:02:17
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічний Видалено11-02-2025, 15:32:27
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено04-02-2025, 21:02:17
        Проект договору
        публічний Видалено11-02-2025, 15:32:26
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:13
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено04-02-2025, 21:02:17
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено04-02-2025, 21:02:17
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено04-02-2025, 21:02:17
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено11-02-2025, 15:32:25
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено11-02-2025, 15:32:24
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено11-02-2025, 15:32:25
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:09
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:13
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:16
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено04-02-2025, 21:02:17
                Тендерна документація
                публічний Видалено11-02-2025, 15:32:28
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:14
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічний Видалено04-02-2025, 21:07:19
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічний Видалено11-02-2025, 15:52:05
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:37:46
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 15:32:23
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:26:08
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          2. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          11. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Дата архівування:
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Дата архівування:
                          1. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба для принтера, спеціальна вмонтована шафа
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, та вимог Тендерної документації. Строк дії: 91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба для принтера, спеціальна вмонтована шафа
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-02-2025, 15:32:29
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Дата архівування: 11-02-2025, 15:32:29
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба для принтера, спеціальна вмонтована шафа
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Стіл, тумба, модульна шафа, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце, робоче місце праве, робоче місце ліве, робоче місце подвійне, тумба для принтера, спеціальна вмонтована шафа
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 21:02:14
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ