Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 719 576 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 597,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
| ЄДРПОУ: | 08571423 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dnuvs.ukr.education |
| Контактна особа: | Наталія Кучер |
| Телефон: | +380967587095 |
| E-mail: | nataliya_kycher@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
6 |
1. На виконання вимог Додатку №1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» учасник має надати «8 На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, копію документу(ів), що підтверджують його виконання та позитивний відгук від організації замовника про виконання такого договору». На виконання даної вимоги, Учасником надано: файл з назвою «Наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf», який містить: - довідку, складену за Формою 1; - договір №16_2024 від 02.04.2024, укладений між ФОП Кислицький К.Ю. та ФОП Бодак В.І , на закупівлю Товару, а саме: стілець ISO black c-73, в кількості 100 шт, на загальну суму 120 000,00 грн. - видаткову накладну № НН00000003 від 29.04.2024 року; - позитивний лист-відгук від 03.02.2025 №03/02. Однак, наявними документами, Учасник підтвердив постачання (досвід виконання) лише одного виду Товару. Оскільки закупівля містить декілька номенклатурних позицій з різними характеристиками та функціональними властивостями, Учасник не підтвердив, в повному обсязі, виконання аналогічних зобов’язань за предметом закупівлі. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.