Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 601 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 005 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05456839 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Припутневич Вероніка Іванівна |
| Телефон: | +380412421925 |
| E-mail: | skkpo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 12-02-2025, 16:04 по 23-02-2025, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі з інформацією, що учасник є платником єдиного податку другої групи та не є платником ПДВ. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) без зазначення предмета закупівлі, що відповідає за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, . 2 .Пункт 16 Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.» до Тендерної документації, пункт 20 Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.» до Тендерної документації. 3. Підпункт 3.1.1. пункту 1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», підпункт 1.2. пункту 23 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 2. Надати у разі, якщо учасник є платником єдиного податку копію Свідоцтва платника єдиного податку або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку. 3. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є товари, які відповідають за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.