Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
Строк поставки товару - до 20.02.2025р.включно
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 531,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр професійно-технічної освіти м.Житомира |
| ЄДРПОУ: | 02543584 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cpto.zt.ua/ |
| Контактна особа: | Віта Лугина |
| Телефон: | +380412482035 |
| E-mail: | zt_cpto@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10009, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Селецька, 5 |
1 |
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації "1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" вимагалися документи та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, в т.ч.: «1.1.3. Позитивний відгук/лист-відгук або рекомендаційний лист (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.» Учасником не завантажено вищезазначений відгук. Замовник вимагає завантажити/дозавантажити документи, а саме: Позитивний відгук/лист-відгук або рекомендаційний лист (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник має усунути невідповідності протягом 24 годин та надати документи та інформацію для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.