Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 571 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 857,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05456839 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Припутневич Вероніка Іванівна |
| Телефон: | +380412421925 |
| E-mail: | skkpo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.