Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 22:51. Дата останніх змін - 17-01-2025, 22:51

ДК 021:2015 39110000-6 -Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стілець розкладний (товари для організації освітнього процесу в найпростіших укриттях згідно наказу МВС України від 09.07.2018 №579)).

ДК 021:2015 39110000-6 -Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стілець розкладний (товари для організації освітнього процесу ... Державна закупівля - UA-2025-01-17-017664-a ДК 021:2015 39110000-6 -Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стілець розкладний (товари для організації освітнього процесу в найпростіших укриттях згідно наказу МВС України від 09.07.2018 №579)). від замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-17-017664-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-015417-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 22:51
по 22-01-2025, 09:00

ДК 021:2015 39110000-6 -Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стілець розкладний (товари для організації освітнього процесу в найпростіших укриттях згідно наказу МВС України від 09.07.2018 №579)). Ширина виробу: не менше 40,0 см; Висота виробу: не менше 76 см; Ширина сидіння: не менше 37 см; Глибина сидіння: не менше 36 см; Висота сидіння: не менше 40,0 см; Каркас: металева труба Фарбування каркасу – фарба порошкова, темного кольору;. Сидіння та спинка: основа - фанера; Покриття – шкірвініл (екошкіра) темного кольору; М’який наповнювач – пінополіуретан підвищеної густини товщиною: пластикові опори. Постачальник зобов’язується забезпечувати пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Кожна партія Товару передається замовнику з документами, що підтверджують його походження та безпечність (Паспорт якості та/або Сертифікат якості, Висновок(и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Гарантійний термін – не менше 12 місяці. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з дати підписання договору, 2025 року Місце поставки: за місцезнаходженням 9 закладів освіти Печерського району згідно дислокації.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
499990
499 990 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:ФіліцМатяш Людмила Олегівна
Телефон:380442530086
E-mail:tender.osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці кухонні

800
штука
Україна ,
по 28-02-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал каркасуметалАктивна17-01-2025, 22:51
Тип ніжокзвичайніАктивна17-01-2025, 22:51
БрендAMFАктивна17-01-2025, 22:51
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна17-01-2025, 22:51
Покриття спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна17-01-2025, 22:51
Вид спинкисуцільнаАктивна17-01-2025, 22:51
Висота сидіннявід 450 до 450ммАктивна17-01-2025, 22:51
ХромуванняТак, НіАктивна17-01-2025, 22:51
Висота спинкивід 380 до 380ммАктивна17-01-2025, 22:51
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна17-01-2025, 22:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 22:50:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 22:49:59
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України (урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ