Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
Комплекти офісних меблів для Комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 516 598 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 165,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05403286 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Зінов'єва |
| Телефон: | +380522358347 |
| E-mail: | tender-osvita@krmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25022, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
3 |
Добрий день! Шановний учаснику, згідно додатку 6 тендерної документації учасник закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі передбачену підпунком 6.4. пункту 6 розділу 3 тендерної документації Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в підпункті 2 пункту 45 Особливостей. При перевірці Вашої тендерної пропозиції в поданих документах не знайдені вказані довідки. Просимо надати пояснення або усунути дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.