Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 197 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 985 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01996869 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Galina Bordyliak |
| Телефон: | +380932051172 |
| E-mail: | cher.lik@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80100, Україна, Львівська область,м. Шептицький, вул. Івасюка, будинок 2 |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -відповідно до п.5 Розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати Тендерну пропозицію за взірцем згідно Додатку 4 до тендерної документації. Учасником надано даний документ, проте предметом закупівлі є кухня в комплекті. В учасника в ціновій пропозиції зазначено, що він пропонує лише Тумбу на колесах 2S – (527*818*802) . 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати форму «тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 до тендерної документації із зазначенням коректного найменування предмета закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.