Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 15:01. Дата останніх змін - 29-01-2025, 00:00

Приладдя та товари для господарства

Приладдя та товари для господарства ... Державна закупівля - UA-2025-01-08-005535-a Приладдя та товари для господарства від замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-005535-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-007013-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 15:01
по 13-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 15:01
по 16-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2025, 00:00

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
298916.67
298 916,67 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 494,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:22800735 Досьє YouControl
Сайт:https://cherkasyoblenergo.com/
Контактна особа:Дар'я ЯРОВА
Телефон:+380472395598
E-mail:d.yarova@cherkasyoblenergo.com
Місцезнаходження:
18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Приладдя та товари для господа ...
298 916,67 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відро господарче 14л York МОП

30
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відро господарче 5 л

30
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віник для прибирання «Сорго»

160
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Водозгін силіконовий Elegant EL

60
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Губка кухонна Фрекен Бок пористі МАХ 5+1

350
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мітли пластикові

25
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір щітка та совок «Ледар»

60
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки універсальні Фрекен Бок, віскоза, (5 шт/уп)

450
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветка д/підлоги 60х50 сіра

120
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветка Фрекен Бок для прибирання Акорд целюлоза 8 шт.

84
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки PRO Service Professional, мікрофібра, 4 шт.

100
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Совок для сміття з довгою ручкою

10
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тримач для мопів Vileda Universal 130 см

80
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Моп XL х/б

200
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шкребок металевий для посуду Фрекен Бок, нержавіючий Stainless steel scourers

200
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Щітка для унітазу-кругла з горщиком

20
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виделки одноразові 160мм біла (100шт/уп)

15
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішалки разові дерев'яні для розмішування напоїв 14 см ЕКО (1000шт/уп)

15
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

РЕТ упаковка блістерна 560мл 118*118*68 мм

3 000
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

РЕТ упаковка 1780 мл 219*139*75 мм

10 800
штука
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стакан разовий з ламінованого картону 0,175 мл (50шт/уп)

600
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стакан разовий з ламінованого картону 0,340 мл (50шт/уп)

350
паковання
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
по 31-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-01-2025 по 24-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м.Дніпропетровськ,вул.Горького, буд. 6, приміщення 6-2,, 49000, Корсун Андрій
Остаточна пропозиція:
249 844,50 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-01-25, 09:47:03
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Приладдя та товари для господарства (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39220000-0 - «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)», учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСМЕНЕДЖЕР" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» Учасником у Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Додаток 1 цінова0001.PDF», в якому Учасник відступив від заповнення даної форми, а також не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. 2. Відповідно до підпункту 7.2. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.2. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Проєкт договору заповнений.PDF», в якому не вірно зазначена інформація в п.12.6 Розділу 12 ІНШІ УМОВИ. А також не надано Проект договору по формі, що наведена в Додатку 3 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 3. Відповідно до підпункту 7.1. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «Відомості про учасника.PDF» зміст якої не відповідає ЄДР. А також не в повному обсязі вказані відомості про Учасника. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР. 4. Відповідно до підпункту 4.3. пункту 4. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «4.3. Фінансова звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано такого документу. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). 5. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.2. Копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «Статут ТОВ Офісменеджер.PDF» згідно змісту якого Статут затверджено від 13.06.2019 р. Відповідно тендерна пропозиція Учасника додатково має містити опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано відповідного документа. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 6. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме складу (виробничого приміщення) тощо.» Довідка має містити наступні відомості: №з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). Також підпункт 1.1., 1.2. пункту 1 Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «1.1. Право власності - право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. 1.2. Право користування - встановлена законодавством можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання для задоволення потреб власника чи інших осіб. Право користування виникає на підставі набуття права власності на річ або укладення договору найму(оренди), лізингу, позички. Такі договори мають укладається з урахуванням та відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, а так само строк дії договору, що підтверджує право користування учасником на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк надання послуги/поставки товару, який визначений цією тендерною документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним об’єктом обладнання та матеріально-технічної бази не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази.» Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка матеріально технічна база.PDF». На підтвердження п.4 довідки Учасником було надано документ «Оренда офісу ТОВ Офісменеджер.PDF», термін дії якого закінчився. Згідно підпункту 6.2. Розділу 6. СТРОК ДІЇ повинна бути письмова угода, в якій вказуються нові строки дії Договору. Також факт передачі об’єкта оренди оформлюється Актом-передачі, згідно підпункту 2.1. Розділу 2. ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ОБ’ЄКТУ ОРЕНДИ. На підтвердження п.5 довідки Учасником було надано документ «Оренда складу ТОВ Офісменеджер.pdf». Згідно підпункту 3.2. Розділу 3. ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ОБ’ЄКТУ В ОРЕНДУ факт передачі об’єкта оренди оформлюється Актом-передачі. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-01-25, 09:47:03

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
249 844,50 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено08-01-2025, 15:02:12
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:02:34
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:49:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 15:01:20
        Інший
        публічний Видалено08-01-2025, 14:49:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:49:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:49:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:49:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:49:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:00:57
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:00:57
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:00:57
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:00:57
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:00:57
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Дата архівування:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Приладдя та товари для господарства
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          31
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          , У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника).
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Згідно пункту 6 Розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" тендерної документації: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого п. 49 Особливостей. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:49:26
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ