Закупівлю оголошено - 19-12-2024, 16:13. Дата останніх змін - 19-12-2024, 16:13

код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильник)

код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильник)... Державна закупівля - UA-2024-12-19-018853-a код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильник) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 12/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-19-018853-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-19-023315-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2024, 16:13
по 25-12-2024, 11:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Кількість: 4 шт. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ -1 шт, м. Одеса – 3 шт., (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: відповідно до умов Договору. Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку постачальника є наступні документи, які надаються при постачанні товару: паспорт якості (виданий виробником відповідного товару) та/або декларацію про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або іншим(ими) документом(ами)), який(і) підтверджує(ють) якість Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника (але не менше ніж 12 місяців з дати поставки); Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника; Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
39730
39 730 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Зарицький Олег
Телефон:380443097735
E-mail:zarytskyi.o.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Холодильники

4
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 ,
по 28-02-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Спосіб встановленняокремийАктивна19-12-2024, 16:13
ТипдвокамернийАктивна19-12-2024, 16:13
Тип компресоразвичайнийАктивна19-12-2024, 16:13
Клас енергозбереженняА+Активна19-12-2024, 16:13
Наявність морозильної камериТакАктивна19-12-2024, 16:13
Об'єм холодильної камери (загальний)від 204.0 до 204.0літрАктивна19-12-2024, 16:13
Об'єм морозильної камери (загальний)від 46.0 до 46.0літрАктивна19-12-2024, 16:13
Кількість компресоріввід 1 до 1Активна19-12-2024, 16:13
Гарантіявід 0.0 до 36місяцьАктивна19-12-2024, 16:13
Система розморожування No frostТакАктивна19-12-2024, 16:13
ДисплейНіАктивна19-12-2024, 16:13
Перенавішування дверейТакАктивна19-12-2024, 16:13
Висотавід 166.0 до 166.0сантиметрАктивна19-12-2024, 16:13
Ширинавід 60.0 до 60.0сантиметрАктивна19-12-2024, 16:13
Глибинавід 58.0 до 58.0сантиметрАктивна19-12-2024, 16:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 16:13:41
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 16:13:37
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (* можливе застосування одного або двох документів) У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. * (* застосування умов оплати по факту поставки ТОВАРУ) Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. ** (* можливе застосування одного або двох документів ** застосування умов оплати по факту поставки ТОВАРУ) Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          45
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ