Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Поштові послуги - за рахунок Постачальника. Строк поставки товару – з моменту підписання договору по 26 грудня 2024 року. Місце поставки (передачі) товару : 20301,Черкаська обл., м.Умань,вул.Садова 9/5
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 17 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 03195808 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Рябокучма |
Телефон: | +380978289761 |
E-mail: | buhhcsp@ukr.net |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5 |
0 |