Закупівлю оголошено - 19-12-2024, 09:28. Дата останніх змін - 19-12-2024, 09:28

Кавомашини автоматичні, 1450 Вт, 15 бар, 1,8 л, з кавомолкою

Кавомашини автоматичні, 1450 Вт, 15 бар, 1,8 л, з кавомолкою... Державна закупівля - UA-2024-12-19-001591-a Кавомашини автоматичні, 1450 Вт, 15 бар, 1,8 л, з кавомолкою від замовника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-19-001591-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-19-001438-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2024, 09:28
по 24-12-2024, 09:23

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Поштові послуги - за рахунок Постачальника. Строк поставки товару – з моменту підписання договору по 26 грудня 2024 року. Місце поставки (передачі) товару : 20301,Черкаська обл., м.Умань,вул.Садова 9/5

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
17500
17 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03195808 Досьє YouControl
Контактна особа:Альона Рябокучма
Телефон:+380978289761
E-mail:buhhcsp@ukr.net
Місцезнаходження:
20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кавомашини автоматичні, 1450 Вт, 15 бар, 1,8 л, з кавомолкою

1
штука
20300 , Україна , Черкаська область , місто Умань , ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5 ,
по 26-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипавтоматичнаАктивна19-12-2024, 09:25
Вбудована кавомолкаТакАктивна19-12-2024, 09:25
Тисквід 15бар [одиниця тиску]Активна19-12-2024, 09:25
Потужністьвід 1450ватАктивна19-12-2024, 09:25
Об'єм резервуару для водивід 1.8літрАктивна19-12-2024, 09:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 09:28:16
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 09:25:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ