Закупівлю оголошено - 16-12-2024, 16:44. Дата останніх змін - 16-12-2024, 16:44

Стільці для облаштування осередку з предмету «Захист України»

Стільці для облаштування осередку з предмету «Захист України»... Державна закупівля - UA-2024-12-16-019482-a Стільці для облаштування осередку з предмету «Захист України» від замовника Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області від 12/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-16-019482-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-024099-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 16:44
по 19-12-2024, 00:00

Закупівля здійснюється за додаткові кошти (субвевція ) для забезпечення необхідним обладнанням для викладання предмета «Захист України». Обладнання повинно відповідати «Типовому переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» затвердженому Наказом Міністерства освіти і науки України № 659 від 10 травня 2024 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22500
22 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області
ЄДРПОУ:43978239 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковбасюк Світлана
Телефон:380685939986
E-mail:vo.zolochiv@gmail.com
Місцезнаходження:
80700, Україна, Львівська область,Золочів, вул. Івасюка, буд. 12
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

15
штука
80700 , Україна , Львівська область , Золочів , вул. Івасюка, буд. 12 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна16-12-2024, 16:44
Матеріал каркасуметалАктивна16-12-2024, 16:44
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна16-12-2024, 16:44
БрендАНШАР ГРУПАктивна16-12-2024, 16:44
Тип ніжокзвичайніАктивна16-12-2024, 16:44
Наявність спинкиТак, НіАктивна16-12-2024, 16:44
ХромуванняТак, НіАктивна16-12-2024, 16:44
Висота сидіннявід 460 до 460ммАктивна16-12-2024, 16:44
Наявність конференц-столикаТак, НіАктивна16-12-2024, 16:44
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна16-12-2024, 16:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 16:43:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 16:42:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Продавець зобов'язується поставити у встановлений строк Покупцю товар за цінами, що надаються до цього Договору в Специфікації, яка є його невід'ємною частиною, а Замовник зобов'язується оплатити його; - розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом його постачання; - у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7- ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ