Закупівлю оголошено - 16-12-2024, 15:01. Дата останніх змін - 16-12-2024, 15:01

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-16-013996-a Стільці офісні від замовника Управління поліції охорони в Івано-Франківській області від 12/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-16-013996-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-017188-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 15:01
по 19-12-2024, 14:56

Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару, який є новий та не використовувався на адресу: вул.Галицька,88 , м.Рогатин, 77000 за власний рахунок, протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2024 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
16046
16 046 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління поліції охорони в Івано-Франківській області
ЄДРПОУ:40108892 Досьє YouControl
Контактна особа:Громадюк Богдана Богданівна
Телефон:+380660181105
E-mail:hromadiuk@dso.if.ua
Місцезнаходження:
76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Млинарська, 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

10
штука
76010 , Україна , Івано-Франківська область , Івано-Франківськ , Млинарська, 2 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокполозиАктивна16-12-2024, 14:51
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна16-12-2024, 14:51
Матеріал каркасуметалАктивна16-12-2024, 14:51
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна16-12-2024, 14:51
БрендAMFАктивна16-12-2024, 14:51
Наявність підлокітниківНіАктивна16-12-2024, 14:51
Наявність спинкиТакАктивна16-12-2024, 14:51
Наявність конференц-столикаНіАктивна16-12-2024, 14:51
Висота сидіння450ммАктивна16-12-2024, 14:51
ХромуванняТакАктивна16-12-2024, 14:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 15:01:03
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 14:51:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання товару Покупцем на підставі рахунку-фактури та документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткової накладної).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару, який є новий та не використовувався на адресу: вул.Галицька,88 , м.Рогатин, 77000 за власний рахунок, протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2024 року.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ