Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 370 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 02000105 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білецька Наталія Едуардівна |
| Телефон: | +380688714214 |
| E-mail: | tender_zcml@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35701, Україна, Рівненська область,місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури щодо Закупівлі «Код ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади (Тістоміс спіральний)» в Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі Товару згідно клопотання (Додаток 1). Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-12-2024, 14:27 по 07-01-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен надати згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Згідно з підпунктом 3.2. пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Сертифікат відповідності та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або Декларації виробника та/або Сертифікату якості від виробника, що пропонується до поставки». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до п. 3.2. Додатку № 1 до тендерної документації було подано наступні документи: - декларацію про відповідність; - сертифікат відповідності; - висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на ім'я ТОВ «ТВК Рестогруп», ЄДРПОУ 42244539, який не є учасником закупівлі, а відповідно, надання цих документів учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАССПА», ЄДРПОУ 44877920 не може вважатись таким, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - декларацію про відповідність; - сертифікат відповідності; - висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на ім'я учасника закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАССПА», ЄДРПОУ 44877920.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.