Закупівлю оголошено - 12-12-2024, 16:16. Дата останніх змін - 12-12-2024, 16:16

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-12-018142-a Стільці офісні від замовника ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ від 12/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-12-018142-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-12-022828-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 16:16
по 17-12-2024, 00:00

Постачальник зобов'язаний поставити товар до 24 грудня 2024 р. Оплата товару замовником здійснюється протягом 10-ти робочих днів після поставки товару постачальником на підставі рахунку та накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Завантаження, доставка та розвантаження (до 50м) товару здійснюється представниками постачальника та за його рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
45500
45 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЄДРПОУ:02125243 Досьє YouControl
Контактна особа:Лукашов Микита Сергійович
Телефон:380612287523
E-mail:niklukas13@ukr.net
Місцезнаходження:
69011, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Університетська, 66
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

50
штука
69011 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , вул. Залізнична, 22 ,
по 24-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендNOWY STYLАктивна12-12-2024, 16:16
Матеріал каркасуметалАктивна12-12-2024, 16:16
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна12-12-2024, 16:16
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна12-12-2024, 16:16
Тип ніжокзвичайніАктивна12-12-2024, 16:16
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна12-12-2024, 16:16
Висота сидіннявід 300 до 400міліметрАктивна12-12-2024, 16:16
Наявність конференц-столикаНіАктивна12-12-2024, 16:16
ХромуванняНіАктивна12-12-2024, 16:16
Наявність спинкиТакАктивна12-12-2024, 16:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 16:16:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 16:16:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Постачальник зобов'язаний поставити товар до 24 грудня 2024 р. Оплата товару замовником здійснюється протягом 10-ти робочих днів після поставки товару постачальником на підставі рахунку та накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Завантаження, доставка та розвантаження (до 50м) товару здійснюється представниками постачальника та за його рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ