Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 600 UAH |
| Замовник: | КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25667248 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Бадічко |
| Телефон: | +380962401164 |
| E-mail: | kr.chch@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08136, Україна, Київська область,село Крюківщина, ВУЛИЦЯ МІЧУРІНА, будинок 12А |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Стілець учнівський (трансформер) за кодом ДК 021:2015 39160000-1, Шкільні меблі», затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №10/12/24-001 від 10 грудня 2024 р..) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Пунктом а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ -ПІДПРИЄМЦЯ КУТЕНКОВОЇ ОЛЬГИ ОЛЕКСАНДРІВНИ #2974300628 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Стілець учнівський (трансформер) за кодом ДК 021:2015 39160000-1, Шкільні меблі», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-021766-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо банківських реквізитів (не зазначено рахунків) та не містить повної інформації щодо П.І.Б. (посада), керівника або представника згідно довіреності, що не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник не надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів, які повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання та не надав фінансову звітність за останній звітній період (3 квартал 2024 року чи за листопад 2024 року) та не надав квитанцію про їх подання. Учасник не надав у випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність за рік чи останній звітний період (3 квартал 2024 року чи за листопад 2024 року) у формі балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансовий результат та звіті про рух грошових коштів, листа-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про не складання такої звітності. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти, у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів, що вимагався Тендерною документацією. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції або були надані та по яким встановлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.