Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 91 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 455 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
| ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вячеслав Співак |
| Телефон: | 380672457126 |
| E-mail: | multgolf87@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
5 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону.», Замовником встановлено вимогу надати: Документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір в якому не зазначено продукцію в специфікації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.