Крісло: матеріал: штучний ротанг. Форма: на чотирьох ніжках зі спинкою та підлокітниками, з подушкою для сидінь або без неї; подушка - тканина, штучний наповнювач. Розмір: висота 85-90 см, ширина/глибина 60-70 см. Колір: від світло-коричневого до темно-коричневого; однотонний або комбінація кольорів коричневого відтінку. Пуф: матеріал: штучний ротанг. Може мати кришку або без кришки. Форма: круглий/квадратний. Розмір: висота від 40 см до 45 см; ширина, глибина – 45-55 см. Колір: від світло-коричневого до темно-коричневого; однотонний або комбінація кольорів коричневого відтінку. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 85 906,40 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 43902290 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Байдачна Тетяна Юріївна |
Телефон: | 380679823771 |
E-mail: | tatauz2909@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |