Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 663 389 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 316,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 49 900 UAH |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Ірина Балєва |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | i.balieva@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Скорочення видатків на здійснення закупівлі (кошти були повернені до громад у зв'язку з завершенням бюджетного року)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 31-12-2024, 10:19 по 11-01-2025, 00:00
Документи:
16.12.2024 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Меблі для особового складу в пожежну частину (ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: пп.1 п.5 Додатку 1 та п.11 Додатку3: Учаснику надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи): а) застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» із зазначенням вартості чистих активів; б) застосовності/незастосовності статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» до укладення правочину із зазначенням вартості своїх активів; в) про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. Учасником надано довідку про не застосовність положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» №1211-12/12.08 від 12.12.2024 , де зазначено про відсутність будь-яких обмежень чи заборон на укладення договору про закупівлю/вчинення правочину, які встановлені документами учасника (статутом, наказами, положеннями, рішеннями органів управління учасника, тощо), при тому що в статуті присутні обмеження. На підставі вищевикладеного вимагаємо виправити невідповідності та надати документи, які відповідають вимогам наведених пунктів. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.