Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 44 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 242 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 41834905 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярмак Ірина Михайлівна |
| Телефон: | +380663179509 |
| E-mail: | 41834905_cb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42744, Україна, Сумська область,село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за № UA-2024-12-06-017437-a щодо Закупівлі було виявлено з боку Адміністратора електронної системи ДП Прозорро частини закупівель, в яких не дотримано принципи забезпечення рівного ставлення до всіх учасників закупівельного процесу та уникнення дискримінаційних ситуацій, а саме неможливість подати пропозиції в оголошену Вами закупівлю UA-2024-12-06-017437-a , про що надіслано відповідний лист з боку Адміністратора системи. У зв'язку з викладеним, є рекомендація переоголосити (відмінити та оголосити наново) вищевказану закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 13-12-2024, 15:30 по 24-12-2024, 00:00
Документи: