Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 91 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 918 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
| ЄДРПОУ: | 03538993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Заваліна |
| Телефон: | +380938894835 |
| E-mail: | zavalina.lp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Драча Івана, 7 |
8 |
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно підпункту 1, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до даної тендерної документації. Згідно підпункту 1.2 пункту 1, розділу «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 до тендерної документації: Учасник зобов’язаний надати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника, про всіх членів та учасників (акціонерів) учасника. Надати документи, що підтверджують зазначену інформацію (структура власності). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-12-05-014637-a Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. А саме: у складі тендерної пропозиції поданої учасником, відсутній документ «Структура власності». Просимо усунути виявлені невідповідності відповідно до законодавства, та надати: - завірені належним чином невистачаючих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.