Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 155 390 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 776,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР НЕЗАЛЕЖНИХ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 45286495 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://srcif.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Горовенко |
| Телефон: | +380671969393 |
| E-mail: | olena2331@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Січових Стрільців , будинок 73 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Рішення про відхилення скарги учасника було оприлюднено 25.12.2024, замовник немає можливості змінити умови тендерної документації, якими встановлений строк поставки товарів - до 24.12.24
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-12-2024, 09:57 по 06-01-2025, 00:00
Документи:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Виявлені невідповідності: Додатком 2 до тендерної документації визначені документи, які повинні бути надані для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника: 1. Пунктом 1: Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасником надана довідка «додаток 2 договорів.pdf», в якій вказана інформація по 5 (пʼяти) договорам, тоді як додатком до цієї довідки надані скан-копії 2 (двох) договорів. В наданій довідці, дата та номер договорів, предмет договору не відповідає інформації в завантажених скан-копіях договорів. 3. Підпункт 4.3 пункт 4: Учасником надана довідка «Гарантійний термін 12 місяців. pdf», в якій зазначено, що гарантійній строк на товар – не менше 12 місяців з моменту поставки… Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель наступні документи: 1. уточнену інформацію на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно із вимогами пункту 1 Додатку 2 до тендерної пропозиції. 2. уточнену інформацію щодо терміну гарантії на Товар згідно із вимогами підпункту 4.3 пункту 4 Додатку 2 до тендерної пропозиції.».
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Виявлені невідповідності: 1. Назва найменування товару, яка зазначена Учасником в таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» не відповідає назві предмета закупівлі, який зазначений Учасником в поданому ним документі «Технічні характеристики.PDF.p7s». Учасником зазначена інформація в графі «Найменування Товару» таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» - жалюзі з встановленням, тоді як в поданому ним документі «Технічні характеристики.PDF.p7s» предмет закупівлі: жалюзі. 2. Учасником не надані в повному обсязі інформація та документи, які передбачені пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору та які необхідно надати в складі тендерної пропозиції: 1) довідка про виконання аналогічного (их) договору щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору за встановленою формою. До довідки надаються: 2)копiї аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами (у разі наявності таких); 3)копії первинних бухгалтерських документів (видаткова накладна/акт, що свідчать про належне виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. Учасником надана лише копія договору №286/15.06.2024 від 15.06.2024. 3. Учасником не надані в повному обсязі інформація та документи, які передбачені пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців)». Учасником надані лише: Витяг №56281 з реєстру платників єдиного податку; виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель наступні документи: 1. уточнену інформацію в графі «Найменування Товару» таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». 2. Надати в повному обсязі інформацію/документи, що передбачено пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору з урахуванням вже наданої учасником копії договору №286/15.06.2024 від 15.06.2024: довідку за встановленою формою; копії первинних бухгалтерських документів до наданої копії договору №286/15.06.2024 від 15.06.2024. 3. Надати в повному обсязі інформацію та документи, які передбачені пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців)» з врахуванням вже поданих: Витяг №56281 з реєстру платників єдиного податку; виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.