Закупівлю оголошено - 02-12-2024, 17:14. Дата останніх змін - 02-12-2024, 17:14

Стільці офісні розкладні

Стільці офісні розкладні... Державна закупівля - UA-2024-12-02-016454-a Стільці офісні розкладні від замовника Ліцей №32 "Європейський" Полтавської міської ради від 12/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-02-016454-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-02-022592-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 17:14
по 05-12-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
104000
104 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Ліцей №32 "Європейський" Полтавської міської ради
ЄДРПОУ:21065653 Досьє YouControl
Сайт:https://liceum32.webnode.com.ua
Контактна особа:Денис Назаренко
Телефон:+380957342155
E-mail:poltalatender32@gmail.com
Місцезнаходження:
36034, Україна, Полтавська область,місто Полтава, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 8/9
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

80
штука
36034 , Україна , Полтавська область , Полтава , Курчатова 8/9 ,
по 20-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна02-12-2024, 17:13
Матеріал оббивки спинкипластикАктивна02-12-2024, 17:13
Матеріал оббивки сидінняпластикАктивна02-12-2024, 17:13
Матеріал каркасуметалАктивна02-12-2024, 17:13
БрендAMFАктивна02-12-2024, 17:13
Наявність спинкиТакАктивна02-12-2024, 17:13
ХромуванняНіАктивна02-12-2024, 17:13
Наявність конференц-столикаНіАктивна02-12-2024, 17:13
Висота сидіннявід 470 до 470Активна02-12-2024, 17:13
Наявність підлокітниківНіАктивна02-12-2024, 17:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:14:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:13:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник протягом 30 календарних днів після отримання Товару та підписання видаткової накладної сплачує на розрахунковий рахунок Постачальника кошти в сумі, зазначеній в видатковій накладній та рахунку. У разі затримки фінансування Покупця, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ