Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 385 429,65 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 854,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Лапська Сніжанна Володимирівна |
| Телефон: | 0444612671 |
| E-mail: | lapska-sv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
5 |
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту з загальних та соціальних питань, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (код ІПН 3228905424) за предметом закупівлі «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-11-29-013195-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (код ІПН 3228905424) за предметом закупівлі «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-11-29-013195-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
Перелік виявлених невідповідностей /Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності /Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1 На виконання вимог п.п. 2.1.2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну № IP -017030 від 18.08.23 р. (файл «Видаткова накладна посуд»), яка не містить інформацію про номер та дату укладання договору, сканкопія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. /2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2.Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання більш ніж однієї сканкопії аналогічного договору належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання передачі товару хоча б по одному договору, який наданий на виконання вимог підпункту 2.1.1. /Надати оновлену інформацію відповідно до вимог п.п. 2.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації та з урахуванням приміток до нього. 2 На виконання вимоги п.п. 3.5 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» (файл «Розрахунок ціни»), в якому містяться математичні помилки. /3.5. Документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції: Інформація про цінову пропозицію за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатку ІІ до тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). /Надати оновлений документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 3.5 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.