Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2024, 00:00
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 59 450 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 594,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Малюта Марія Василівна |
| Телефон: | 380487301935 |
| E-mail: | Maliuta.MV@ua.energy |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, документи, які надаються учасниками можуть бути в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) і повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника або у вигляді електронних документів з накладеним КЕП або УЕП посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У випадку надання електронних документів Учасник накладає КЕП або УЕП на кожен з таких документів. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано документи в електронному вигляді, які в частині оформлення не відповідають вимогам п.1. Розділу ІІІ тендерної документації, а саме не накладено КЕП або УЕП посадової/уповноваженої особи учасника на кожен з наступних документів: - довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2021 по 2024 роки; - документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. - ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Додатку 3 цієї тендерної документації (у тому числі заповнена Таблиця 1.); - гарантійний лист від Учасника, про те, що товар при постачанні буде супроводжуватись наступними документами: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо та буде мати гарантійні зобов’язання. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога п.1. Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати вищезазначені документи в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника або у вигляді електронного документу з накладеним КЕП або УЕП посадової/уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.