| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | 3 ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ОДЕСЬКИЙ ВУЗОЛ УРЯДОВОГО ЗВ'ЯЗКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 34264453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Болгар |
| Телефон: | +380502826480 |
| E-mail: | m.bolhar@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Макарової Ксенії Василівни виявлено невідповідності в інформації, яка вимагалась в документації для проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник відповідно до підпункту 7 пункту 14 документації має надати інформацію/довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством, яка видана контролюючим/уповноваженим органом. Учасник надав довідку від 28.11.2024 вих. №10 (файл «Довідка про відсутність заборгованості.pdf») про відсутність податкового боргу, зміст якої потребує підтвердження. Тобто, чинну і достовірну інформацію про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством можуть надати лише контролюючі/уповноважені органи. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у його пропозиції, шляхом завантаження до електронної системи закупівель нових документів. Учаснику для усунення цієї невідповідності необхідно надати на виконання вимоги підпункту 7 пункту 14 документації інформацію/довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством, яка видана контролюючим/уповноваженим органом (з урахуванням терміну їх дії).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.