Закупівлю оголошено - 22-11-2024, 18:43. Дата останніх змін - 22-11-2024, 18:43

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи... Державна закупівля - UA-2024-11-22-016441-a Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи від замовника Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області від 11/22/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-22-016441-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-22-019878-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-11-2024, 18:43
по 27-11-2024, 00:00

Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
52500
52 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області
ЄДРПОУ:20409796 Досьє YouControl
Контактна особа:Голоднюк Інна
Телефон:380986511283
E-mail:gymandr@ukr.net
Місцезнаходження:
13400, Україна, Житомирська область,Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафи для зберігання засобів навчання

1
штука
13400 , Україна , Житомирська область , Андрушівка , Шкільна,3 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендЛЕОНТЕКАктивна22-11-2024, 18:43
Матеріал основи корпусуЛДСПАктивна22-11-2024, 18:43
Матеріал задньої стінкиХДФАктивна22-11-2024, 18:43
Матеріал кромкиПВХАктивна22-11-2024, 18:43
ВиднапівзакритаАктивна22-11-2024, 18:43
Товщина матеріалу корпусувід 18 до 18ммАктивна22-11-2024, 18:43
Глибинавід 370 до 370ммАктивна22-11-2024, 18:43
Висотавід 2110 до 2110ммАктивна22-11-2024, 18:43
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові

5
штука
13400 , Україна , Житомирська область , Андрушівка , Шкільна,3 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендАЛМАНТАктивна22-11-2024, 18:43
Матеріал каркасуЛДСПАктивна22-11-2024, 18:43
ФормапрямокутнийАктивна22-11-2024, 18:43
Матеріал стільниціЛДСПАктивна22-11-2024, 18:43
Матеріал кромкиПВХАктивна22-11-2024, 18:43
Висотавід 750 до 750ммАктивна22-11-2024, 18:43
Глибинавід 600 до 600ммАктивна22-11-2024, 18:43
Ширинавід 1200 до 1200ммАктивна22-11-2024, 18:43
Кількість поличоквід 1 до 1Активна22-11-2024, 18:43
Товщина стільницівід 18 до 18ммАктивна22-11-2024, 18:43
Кількість шухлядвід 3 до 3Активна22-11-2024, 18:43
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 18:43:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 18:42:22
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ