Закупівлю оголошено - 22-11-2024, 14:31. Дата останніх змін - 22-11-2024, 14:31

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Вінницька область)

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Вінницька область)... Державна закупівля - UA-81cbef146aac4d71bdfa8389ead94bbd Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Вінницька область) від замовника Державна установа "Центр пробації" від 22.11.2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-22-011074-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-22-013140-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-11-2024, 14:31
по 27-11-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2500
2 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Вітринська Інна
Телефон:380964662404
E-mail:vin-probation@ukr.net
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні, пластикові, тканина/сітка, 550мм

1
штука
24500 , Україна , Вінницька область , Ямпіль , вул. Незалежності, 9 ,
по 18-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Основний матеріал корпусупластикАктивна22-11-2024, 14:31
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна22-11-2024, 14:31
Основахрестовина з роликамиАктивна22-11-2024, 14:31
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна22-11-2024, 14:31
Висота сидіння у верхньому положеннівід 530 до 570Активна22-11-2024, 14:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 14:31:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 14:30:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ