Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 810 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 107 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
| Телефон: | 380322582564 |
| E-mail: | tender@lpnu.ua |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Підпунктом 3.1.14. пункту 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі якщо документ, вимога стосовно надання якого встановлена у тендерній документації, складений на більш ніж одній сторінці, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції такий документ (копію документа) у повному обсязі (усі сторінки документа), окрім тих випадків, коли в тендерній документації встановлено вимогу щодо необхідності надання окремих сторінок такого документа. Згідно з пунктом 2 розділу 6 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції викладеного в додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, який відповідає наступним вимогам: а) аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, за яким було здійснено поставку товарів – меблевої фурнітури; б) учасник повинен виступати у якості постачальника за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; в) аналогічний договір повинен бути виконаний учасником в повному обсязі, без порушень чинного законодавства та умов відповідного договору. Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі. Відповідно до пункту 3 розділу 6 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції викладеного в додатку 1 до тендерної документації, - для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: a) копія аналогічного договору (договорів) ВКЛЮЧАЮЧИ УСІ ДОДАТКИ ТА ДОДАТКОВІ УГОДИ, ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКЩО ВОНИ СТАНОВЛЯТЬ НЕВІД’ЄМНУ ЧАСТИНУ ВІДПОВІДНОГО ДОГОВОРУ, копія накладної (накладних) або актів приймання-передачі товару, складених на виконання договору, які підтверджують передачу товарів Замовнику (покупцю) у кількості та на суму визначену у відповідному договорі. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію договору поставки №11/01 від 11.01.2022 р., строком дії до 31.12.2024 р. та копію договору поставки №3/01 від 03.01.2024 р. строком дії 31.12.2025 р. (надалі – Аналогічні договори). Аналогічні договори містять пункти 1.2., 1.3., 2.1. якими передбачено, що: 1.2. Постачальник зобов'язується поставляти товар окремими партіями в кількості і асортименті, визначених у Заявках Замовлення (далі - Заявках) Покупця, що є невід'ємними частинами даного Договору; 1.3. Загальна вартість даного Договору визначається вартістю товару, отриманого протягом дії цього Договору згідно накладних, що є невід'ємними частинами даного Договору; 2.1. Асортимент та ціна на товар, що поставляється, вказуються в рахунку-фактурі ( накладній); У складі тендерної пропозиції учасника містяться копії видаткової накладної № 252 від 27 листопада 2023 р., видаткової накладної № 100 від 16 вересня 2022 р., видаткової накладної №68 від 14.05.2024 р., видаткової накладної №282 від 29.03.2024 р складених на виконання Аналогічних договорів, проте, у складі тендерної пропозиції відсутні копії Заявок-Замовлень від Покупця, що є невід'ємними частинами відповідних Аналогічних договорів. Окрім цього, згідно з умовами пункту 8.1. Аналогічних договорів, договір поставки №11/01 від 11.01.2022 р., діє до 31.12.2024 р., а договір поставки №3/01 від 03.01.2024 р діє 31.12.2025 р., водночас, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні інформація або документи, які б підтверджували припинення договірних зобов’язань сторін за Аналогічними договорами до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, тому з урахуванням змісту відповідних договорів, такі Аналогічні договори не можуть вважатися виконаними згідно з пунктом 2 розділу 6 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції викладеного в додатку 1 до тендерної документації. Отже надані учасником у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів та складених на їх виконання документів не відповідають вимогам до документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору встановленим у тендерній документації. 1.2. Відповідно до пункту 1.1. розділу І тендерної документації - підписувач – фізична особа, яка є учасником, або уповноваженою службовою (посадовою) особою учасника і від свого імені або від імені учасника, якого представляє, підписує документи, зокрема створює електронний підпис, який накладається на тендерну пропозицію та/або документи, що подаються у складі тендерної пропозиції; електронний підпис – кваліфікований електронний підпис (КЕП). Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Пунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, 3.1.4. Вимоги встановлені Тендерною документацією щодо надання документа (документів)/копії документа, учасникам слід розуміти, як надання електронної сканованої копії знятої з відповідного документа (копії документа) з паперовим носієм інформації або надання електронного документа. Зміст та вигляд усіх завантажених учасником до електронної системи закупівель електронних сканованих копій повинен відповідати змісту документів, згідно яких виготовляються такі електронні скановані копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасником особи. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом/електронним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) видані учаснику/переможцю іншими фізичними чи юридичними особами (підприємствами, установами, організаціями) у формі електронного документа та подаються через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладеним електронним підписом особи, яка підписала такий документ. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція повинна містити КЕП особи підписувача, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог Тендерної документації. Учасник повинен підписати тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції та/або документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам: а) електронний підпис повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу; б) за допомогою електронного підпису здійснено ідентифікацію підписувача, в тому числі підтверджено: - ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію - найменування і код ЄДРПОУ учасника - юридичної особи або прізвище, ім’я , по батькові (за наявності) (прізвище ініціали (ініціал імені)) учасника - фізичної особи; - дані підписувача - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) службової (посадової) особи учасника, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) фізичної особи, яка є учасником; в) під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей електронний підпис. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог пункту 8.1. розділу 8 додатку 1 до тендерної документації подано документ з заповненою формою «Відомості про учасника», яка передбачає заповнення учасником відомостей про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції, зокрема: назва посади (у разі наявності), прізвище, імя, по-батькові, контактний номер телефону. У відповідному пункті форми учасником зазначено: «11. Відомості про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції: Ямінський Тарас Ярославович». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "Електронний підпис" 28 листопада 2024 23:12). Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: ЯМІНСЬКИЙ ТАРАС ЯРОСЛАВОВИЧ П.І.Б.: ЯМІНСЬКИЙ ТАРАС ЯРОСЛАВОВИЧ Країна: Україна РНОКПП: 2520811050 Організація (установа): ФОП ЯМІНСЬКИЙ ТАРАС ЯРОСЛАВОВИЧ Код ЄДРПОУ: 2520811050 Посада: КЕРІВНИК Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 23:12:32 28.11.2024 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 5E984D526F82F38F040000003C076C0159802E05 Тип носія особистого ключа: НЕЗАХИЩЕНИЙ Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: УДОСКОНАЛЕНИЙ Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасник всупереч умовам тендерної документації, підписав тендерну пропозицію шляхом створення удосконаленого електронного підпису, а не КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 2.1 надати: 1) копії відповідних: Заявок-Замовлень та інших відповідних документів, кожної партії, які за умовами Аналогічного договору є невід'ємною частиною Аналогічного договору або інформацію (пояснення) про відсутність таких документів, якщо вони не складались та не підписувались Сторонами Аналогічного договору у зв’язку з виконанням умов Аналогічного договору та копії документів, які б підтверджували припинення договірних зобов’язань сторін за Аналогічним договором до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі; або 2) копію не менш ніж одного іншого аналогічного договору (включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору, копія накладної (накладних) або актів приймання-передачі товару, складених на виконання відповідного аналогічного договору), який відповідатиме усім встановленим тендерній документації вимогам щодо аналогічного договору. 2.2. надати підписані кваліфікованим електронним підписом Ямінський Тарас Ярославович документи (із накладенням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)), подання яких вимагалось згідно з умовами тендерної документації та якщо такі документи були надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладеним удосконаленим електронним підписом окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом Ямінський Тарас Ярославович.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Пунктом 3.6. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено що: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та документи (у разі встановлення відповідної вимоги), які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, наведені у Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, які готуються / оформляються учасником відповідно до вимог, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог технічної специфікації передбачено розділом 7 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - заповнену специфікацію за формою наведеною в підпункті 3.1. пункту 3 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації, при цьому зазначення у специфікації інформації про ті характеристики товарів, вимоги до яких встановлено Замовником обов’язкове. У складі тендерної пропозиції, учасником подано специфікацію за наведеною формою (файл: Цінова специфікація.pdf), у якій учасником не зазначено інформації про усі ті характеристики товарів, вимоги до яких було встановлено Замовником, проте, здійснено посилання на інший поданий у складі тендерної пропозиції учасника документ: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) (файл: Технічна специфікація.pdf)», який містить відповідну інформацію, проте не містить інформації про назву виробника або назву торгової марки товару, що пропонується учасником, ціну за од., грн. без ПДВ, суму,грн. без ПДВ, разом без ПДВ, грн., суму ПДВ, грн. (яка заповнюється учасниками –платниками ПДВ), всього, грн.. Слід зазначити, що подання інформації у такий спосіб, не передбачено умовами тендерної документації. 1.2. Відповідно до пункту 1.1. розділу І тендерної документації - підписувач – фізична особа, яка є учасником, або уповноваженою службовою (посадовою) особою учасника і від свого імені або від імені учасника, якого представляє, підписує документи, зокрема створює електронний підпис, який накладається на тендерну пропозицію та/або документи, що подаються у складі тендерної пропозиції; електронний підпис – кваліфікований електронний підпис (КЕП). Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Пунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, 3.1.4. Вимоги встановлені Тендерною документацією щодо надання документа (документів)/копії документа, учасникам слід розуміти, як надання електронної сканованої копії знятої з відповідного документа (копії документа) з паперовим носієм інформації або надання електронного документа. Зміст та вигляд усіх завантажених учасником до електронної системи закупівель електронних сканованих копій повинен відповідати змісту документів, згідно яких виготовляються такі електронні скановані копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасником особи. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом/електронним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) видані учаснику/переможцю іншими фізичними чи юридичними особами (підприємствами, установами, організаціями) у формі електронного документа та подаються через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладеним електронним підписом особи, яка підписала такий документ. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція повинна містити КЕП особи підписувача, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог Тендерної документації. Учасник повинен підписати тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції та/або документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам: а) електронний підпис повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу; б) за допомогою електронного підпису здійснено ідентифікацію підписувача, в тому числі підтверджено: - ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію - найменування і код ЄДРПОУ учасника - юридичної особи або прізвище, ім’я , по батькові (за наявності) (прізвище ініціали (ініціал імені)) учасника - фізичної особи; - дані підписувача - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) службової (посадової) особи учасника, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) фізичної особи, яка є учасником; в) під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей електронний підпис. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог пункту 8.1. розділу 8 додатку 1 до тендерної документації подано документ з заповненою формою «Відомості про учасника», яка передбачає заповнення учасником відомостей про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції, зокрема: назва посади (у разі наявності), прізвище, імя, по-батькові, контактний номер телефону. У відповідному пункті форми учасником зазначено: «11. Відомості про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції директор ПП «Інтерплит» Майдибура Віталій Володимирович». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "Електронний підпис" 28 листопада 2024 23:12). За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Майдибура Віталій Володимирович П.І.Б.: Майдибура Віталій Володимирович Країна: Україна РНОКПП: 2869713410 Організація (установа): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРПЛИТ" Код ЄДРПОУ: 30842568 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 23:12:39 28.11.2024 Сертифікат виданий: КНЕДП ДПС Серійний номер: 3FAA9288358EC0030400000021743A0078FEDB00 Тип носія особистого ключа: НЕЗАХИЩЕНИЙ Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: УДОСКОНАЛЕНИЙ Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: Базовий (CAdES-BES) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасник всупереч умовам тендерної документації, підписав тендерну пропозицію шляхом створення удосконаленого електронного підпису, а не КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 2.1. – надати коректно заповнену специфікацію за формою наведеною в підпункті 3.1. пункту 3 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації із зазначеням у ній характеристик товару, що були зазначені у документі: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) (файл: Технічна специфікація.pdf)»; 2.2. надати підписані кваліфікованим електронним підписом Майдибура Віталій Володимирович документи (із накладенням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)), подання яких вимагалось згідно з умовами тендерної документації та якщо такі документи були надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладеним удосконаленим електронним підписом окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом Майдибура Віталій Володимирович.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.