Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 20:08. Дата останніх змін - 20-11-2024, 20:08

Меблі для створення навчально-практичного центру (стільці офісні для навчальних кабінетів)

Меблі для створення навчально-практичного центру (стільці офісні для навчальних кабінетів)... Державна закупівля - UA-2024-11-20-017416-a Меблі для створення навчально-практичного центру (стільці офісні для навчальних кабінетів) від замовника ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ШОСТКИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-017416-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-022060-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 20:08
по 23-11-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7000
7 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ШОСТКИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"
ЄДРПОУ:36080007 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Борисенко
Телефон:+380663162710
E-mail:buhshzentr@gmail.com
Місцезнаходження:
41100, Україна, Сумська область,місто Шостка, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА будинок 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

5
штука
41100 , Україна , Сумська область , м.Шостка , вул.Леоніда Каденюка (Гагаріна),21 ,
по 10-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна20-11-2024, 20:00
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна20-11-2024, 20:00
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна20-11-2024, 20:00
Матеріал каркасуметалАктивна20-11-2024, 20:00
БрендNOWY STYLАктивна20-11-2024, 20:00
Наявність спинкиТакАктивна20-11-2024, 20:00
ХромуванняНіАктивна20-11-2024, 20:00
Наявність конференц-столикаНіАктивна20-11-2024, 20:00
Висота сидіннявід 300 до 300Активна20-11-2024, 20:00
Наявність підлокітниківНіАктивна20-11-2024, 20:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 20:08:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 20:06:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару здійснюється на підставі рахунку та видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця.Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ