Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 14:54. Дата останніх змін - 20-11-2024, 14:54

код ДК 021:2015 –39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)

код ДК 021:2015 –39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)... Державна закупівля - UA-2024-11-20-011799-a код ДК 021:2015 –39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-011799-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-013822-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 14:54
по 25-11-2024, 11:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2023 року Місце поставки: м. Суми (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: відповідно до умов Договору. Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку постачальника є наступні документи, які надаються при постачанні товару: паспорт якості (виданий виробником відповідного товару) та/або декларацію про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або іншим(ими) документом(ами)), який(і) підтверджує(ють) якість Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника (але не менше ніж 12 місяців з дати поставки); Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника; Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
54999.9
54 999,90 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Зарицький Олег
Телефон:380443097735
E-mail:zarytskyi.o.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

30
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна20-11-2024, 14:54
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна20-11-2024, 14:54
Основахрестовина з роликамиАктивна20-11-2024, 14:54
Основний матеріал корпусуметалАктивна20-11-2024, 14:54
Регулювання висоти сидінняТакАктивна20-11-2024, 14:54
Наявність підлокітниківТакАктивна20-11-2024, 14:54
Регулювання висоти спинкиНіАктивна20-11-2024, 14:54
ГойданняТакАктивна20-11-2024, 14:54
Висота сидіння у верхньому положенні520міліметрАктивна20-11-2024, 14:54
Висота спинки у верхньому положенні1200міліметрАктивна20-11-2024, 14:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 14:54:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 14:54:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ