Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 14:35. Дата останніх змін - 20-11-2024, 14:35

Столи учнівські

Столи учнівські... Державна закупівля - UA-2024-11-20-010969-a Столи учнівські від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)" від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-010969-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-012565-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 14:35
по 25-11-2024, 09:00

Стіл учнівський МЕБЛІ ГОСТ (ПД06 (20*20)1) 2-місний, №6 Колір металевих каркасів парт: чорний Стільниця і передня панель виготовлені з ДСП товщиною від 16 мм, кромка ПВХ від 1мм. Ціна включає вартість одиниці Товару, визначеній у Додатку № 1 «Специфікація», упаковки/тари, маркування, сплата мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів, транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні роботи, а також вартість доставки Товару до Покупця у відповідності до визначених Договором умов поставки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
102440
102 440,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)"
ЄДРПОУ:08565115 Досьє YouControl
Контактна особа:Анна Журбенко
Телефон:+380542618171
E-mail:zhurbenko.ad@gmail.com
Місцезнаходження:
40002, Україна, Сумська область,місто Суми, ВУЛИЦЯ РОМЕНСЬКА, будинок 110
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи учнівські

56
штука
40002 , Україна , Сумська область , місто Суми , ВУЛИЦЯ РОМЕНСЬКА, будинок 110 ,
по 20-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал каркасуметалАктивна20-11-2024, 14:32
БрендМЕБЛІ ГОСТАктивна20-11-2024, 14:32
Гачки для портфелівТакАктивна20-11-2024, 14:32
Заглушки для захисту підлогиТакАктивна20-11-2024, 14:32
Регульована висотаНіАктивна20-11-2024, 14:32
Наявність полиці під стільницеюНіАктивна20-11-2024, 14:32
Нахил стільниціНіАктивна20-11-2024, 14:32
Кількість посадочних місцьвід 2 до 2Активна20-11-2024, 14:32
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 14:35:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 14:32:16
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару Покупцем за фактом поставки товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання товару на склад Покупця на підставі рахунків-фактур, належних чином оформлених накладних. У разі затримки бюджетного фінансування Покупця та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Покупця, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. Сторони домовились, що будь-які штрафні санкції до Покупця в такому випадку не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ