Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 11:39. Дата останніх змін - 20-11-2024, 11:39

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2024-11-20-005879-a Стільці офісні від замовника Комунальне некомерційне підприємство Первомайська центральна районна лікарня від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-005879-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-006945-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 11:39
по 25-11-2024, 00:00

Постачальник за власний рахунок здійснює доставку товару, розвантажування, занос в приміщення товару, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця. Адреса поставки: 64102, Харківська обл., Лозівський район, м.Златопіль, вул.Світанкова 3.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
36000
36 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Первомайська центральна районна лікарня
ЄДРПОУ:02002730 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Груніна
Телефон:+380574833529, +380501662660
E-mail:perv_crb@ukr.net
Місцезнаходження:
64102, Україна, Харківська область,Лозівський район, м. Златопіль, вул. Світанкова, 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

30
штука
64102 , Україна , Харківська область , Лозівський р-н., м. Златопіль , вул. Світанкова 3 ,
по 28-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна20-11-2024, 11:38
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна20-11-2024, 11:38
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна20-11-2024, 11:38
Матеріал каркасуметалАктивна20-11-2024, 11:38
БрендNOWY STYLАктивна20-11-2024, 11:38
Наявність спинкиТакАктивна20-11-2024, 11:38
ХромуванняНіАктивна20-11-2024, 11:38
Наявність конференц-столикаНіАктивна20-11-2024, 11:38
Висота сидіннявід 300 до 300Активна20-11-2024, 11:38
Наявність підлокітниківНіАктивна20-11-2024, 11:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 11:39:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 11:38:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлені Товари здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ