Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 102,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 22.11.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Швабра для підлоги ДК 021:2015:39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Швабра для підлоги ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя) 3. Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 4. Строк поставки товару: до 15.12.2024 року 5. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12 листопада 2024р., UA-2024-11-12-011221-a 6. Дата та час початку Аукціону: від 20 листопада 2024 14:17 до 20 листопада 2024 14:40 7. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа- підприємець ПАВЛОВСЬКА МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА Код ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 3114815843 Місцезнаходження: 69006, м. Запоріжжя, вул. Валерія Лобановського, б.25, кв 16 8. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 8.1. Пунктом 1 Розділу 3 передбачена наступна вимога до учасників: «Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)». Учасником ФОП ПАВЛОВСЬКА МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА за даною вимогою надано листа-згоду з проєктом договору та його істотними умовами, а сам проєкт договору завірений підписом – відсутній. Прохання надати відсутній документ. 8.2 Пунктом 1 Розділу 3 з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «…документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).». Документи тендерної пропозиції учасника ФОП ПАВЛОВСЬКА МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА були завантажені в систему та підписані УДОСКОНАЛЕНИМ електронним підписом (УЕП). Прохання накласти КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.