Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 820 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 104,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
| Замовник: | Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 45323641 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Стегура |
| Телефон: | +380687511212 |
| E-mail: | steguraurij3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82660, Україна, Львівська область,Стрийський р-н, селище міського типу Славсько, вул. Івасюка, будинок 24 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником в електронній системі було оголошено проведення процедури закупівлі «Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (код ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю)» UA-2024-11-11-012970-a. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон): “Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результа
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-01-2025, 12:55 по 09-02-2025, 00:00
Документи:
Шановний Учаснику! На виконання рішення органу оскарження, керуючись п.43 Особливостей Замовник надає можливість виправити встановлені Колегією АМКУ у мотивувальній частині рішення від 25.12.2024 року №20619 наявні у складі вашої тендерної пропозиції невідповідності, а саме: 1. Згідно вимог частини 2 Розділу 3 Тендерної документації замовником було встановлено наступні вимоги: «2.7. Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення.» Однак, всупереч встановленим вимогам, надана у складі Вашої тендерної пропозиції платіжна інструкція від 18.11.2024 №189 не містить кваліфікований електронний підпис саме уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення. Крім того, пунктом 2 розділу 3 Документації передбачені реквізити Замовника, зокрема, "Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області, ЄДРПОУ 45323641". Однак, надана у складі вашої Пропозиції ГАРАНТІЯ № 6372-24 містить найменування бенефіціара - Славська селищна рада Стрийського району Львівської області, ідентифікаційний код бенефіціара у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 04370314. Враховуючи викладене, просимо, у строк визначений Особливостями усунути встановлені невідповідності в документах вашої Пропозиції, шляхом завантаження до електронної системи закупівель платіжної інструкції від 18.11.2024 №189 що містить кваліфікований електронний підпис саме уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення, а також електронної банківської гарантії № 6372-24, що містить найменування бенефіціара - Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області, ідентифікаційний код бенефіціара у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 45323641.
4.1. 21.01.2024 року в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозиції по закупівлі: Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (код ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) За положеннями абзацу 2 пункту 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа встановила, що беручи до уваги значний обсяг документів, поданих у складі тендерної пропозиції, з метою забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель та належного проведення кваліфікації учасника закупівлі ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ" зокрема, встановлена об’єктивна необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника.
Шановний Учаснику! У складі вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації (Таблиця 1.) у п. 3.1.3. замовником було встановлено наступну вимогу: «1.3.1. Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір предметом закупівлі якого є аналогічний товар а саме: ролети тканинні або рулонні штори 1.3.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна включати інформацію щодо замовників (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) 1.3.3. На підтвердження інформації, що вказана у довідці, надати скановані копії з оригіналів аналогічних договорів.» За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції, встановлено, що надана скан-копія аналогічного договору №236 від 22 вересня 2023 року стороною якого є Державний університет "Житомирська політехніка " містить невідповідності, зокрема Додаткова угода №1 до договору №236 від 22 вересня 2023 року не містить підпису та печатки уповноваженого представника Замовника - Державного університету "Житомирська політехніка " ректора Євдокимова В.В. що є стороною договору. З огляду на п.10.3 Договору №236 від 22 вересня 2023 року зазначена Додаткова угода є не чинною. Просимо усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження до електронної системи закупівель у строк встановлений Особливостями скан-копію Додаткової угоди №1 до договору №236 від 22 вересня 2023 року що містить підпис та печатку уповноваженого представника Замовника - Державного університету "Житомирська політехніка " ректора Євдокимова В.В. що є стороною наданого у складі Вашої тендерної пропозиції аналогічного договору №236 від 22 вересня 2023 року 2. Згідно вимог частини 2 Розділу 3 Тендерної документації замовником було встановлено наступну вимогу «2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaАAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій, які визначаються з урахуванням Особливостей) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям.» Однак, всупереч встановленим вимогам, у складі Вашої тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження банківської установи про те, що її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З огляду на встановлені невідповідності, просимо у строк встановлений Особливостями завантажити в електронну систему закупівель документальне підтвердження банківської установи, що видала банківську гарантію про те, що її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Документ повинен відповідати вимогам частини 2 Розділу 3 Тендерної документації 3. Окрім того, Згідно вимог частини 2 Розділу 3 Тендерної документації замовником було встановлено наступну вимогу: «2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, а також розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.» Водночас у п.2.2 зазначені реквізити Замовника: Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області, ЄДРПОУ 45323641, р/р UA 218201720355189014088056320 в УДКСУ м. Києва, МФО 820172 Однак всупереч встановленим вимогам у складі Вашої тендерної пропозиції документ з банку, а саме довідка покриття (файл «Довідка покриття 6372-24») не підтверджує наявність грошового покриття, оскільки документ наданий банком адресований Славській селищній раді Стрийського району Львівської області. Окрім того, наданий у складі Вашої тендерної пропозиції розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача в призначенні платежу містить реквізити банківської гарантії №6372-24 від 18.11.2024, яка вважається такою, що припинилася, у зв’язку з викладенням банківської гарантії №6372-24 в новій редакції від 22.11.2024 року. З огляду на встановлені невідповідності, просимо у строк встановлений Особливостями завантажити в електронну систему закупівель інформацію та документи, а саме: документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, адресований Відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області а також розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача, доручення (призначення) повинно містити реквізити діючої банківської гарантії №6372-24 в новій редакції від 22.11.2024 року. Зазначені документи повинні надаватися з урахуванням інших вимог частини 2 Розділу 3 Тендерної документації. Учасник самостійно несе відповідальність за виправлення чи невиправлення встановлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.