Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
Код товару згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 39131100-0 – Архівні стелажі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 252 328,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 523,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Завадська Світлана |
| Телефон: | 380979421539 |
| E-mail: | s.zavadska@te.minjust.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
1 |
Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Додаток 6 до тендерної документації мітить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який містить, інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником надано Довідку, що містить інформацію про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), проте вказана Довідка не містить підпису уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, а також відбитка печатки учасника (у разі використання). Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.