Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.11.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Вироби текстилю (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Штори (Код ДК 021:2015: 39515100-6 - Штори) Жалюзі (Код ДК 021:2015: 39515400-9 – Жалюзі). 2.2. Кількість: : 1. Штори 4 штуки; 2. Вертикальні жалюзі із тканини на кронштейні – 9 штук, у тому числі за розмірами: • Вертикальні жалюзі із тканини на кронштейні 2 штуки; • Вертикальні жалюзі із тканини на кронштейні 4 штуки; • Вертикальні жалюзі із тканини на кронштейні 2 штуки; • Вертикальні жалюзі із тканини на кронштейні 1 штука; 3. Рулонні штори на ваолі- 5 штук. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Хмельницького Богдана, будинок 118 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 30 листопада 2024 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 08.11.2024 року, UA-2024-11-08-006256-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 18.11.2024 12:04 до 18.11.2024 12:27. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Тендерна пропозиція Учасника не повною мірою відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» - надана не від першої особи – надати від першої особи за усім змістом Тендерної пропозиції; 5.2. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Специфікацію відповідно до вимог Додатку 2 до ТД – в позиції 1 товару при визначенні загальної вартості товару (Штори) допущено арифметичну помилку (Штори 4шт*13936=55742 при фактичному математичному результаті – 4*13936=55744). Відповідно і загальна сума пропозиції зазначена 160667 грн при математичній сумі 160669 грн. (Необхідно зазначити, що за результатами аукціону сума тендерної пропозиції зменшена до 158050,0 грн) – надати оновлену Специфікацію; 5.3. В складі документів тендерної пропозиції Учасником не надано Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі – надати Інформаційну довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.