Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 670,83 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 703,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 000 UAH |
| Замовник: | ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
| ЄДРПОУ: | 02770104 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Маркітан |
| Телефон: | +380678818386 |
| E-mail: | borodynka-internat-buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,смт Бородянка, вулиця Ветеранів, 1 |
3 |
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав довідку в якій підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. Учасник не надав лист, що при поданні тендерної пропозиції враховувано норми (врахуванням вважається факт надання у складі тендерної пропозиції листа, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує): — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасник не надав лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації (складається учасником в довільній формі); Учасник не надав інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Учасник не надав згоду суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. Учасник не надав грошове забезпечення (покриття) гарантії, яке повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Учасник не надав до електронної банківської гарантії скановану копію (оригінал) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу (банківської гарантії) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.8. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (шляхом надання довідки у складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. підпункт 2.9. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт надання у складі тендерної пропозиції листа, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує): — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. підпункт 2.13. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації (складається учасником в довільній формі); підпункт 2.14. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). підпункт 2.15. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, підтвердження надати в складі тендерної пропозиції. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції підпункт 2.16. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. підпункт 2.16. пункту 2. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати довідку, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. При поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт надання у складі тендерної пропозиції листа, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує): — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Надати лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації (складається учасником в довільній формі); Надати інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, підтвердження надати в складі тендерної пропозиції Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.