Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51938, Україна, Дніпропетровська обл., м. Камʼянське, вул.Чиженка Максима, будинок 35, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) Придбання товару (не монтованого обладнання (товару)) здійснюється в межах проекту про об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку будівлі комунального закладу «Ліцей №3» Кам’янської міської ради, за адресою: Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул.Чиженка Максима, будинок 35» Коригування
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 837 494,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 374,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №3" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23371360 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інетта Путраймс |
| Телефон: | +380679280073 |
| E-mail: | nvk3dndz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51938, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам’янське, вул. Чиженка Максима, буд.35 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 18.11.2024 року Придбання електричних приладів (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39710000-2 - Електричні побутові прилади) А) відповідно до п.7 Додатку 7 до тендерної документації, частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Довідка підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). » Учасником: Не подано даного даної довідки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).. Б) відповідно до п.14 Додатку 7 до тендерної документації та частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).» Учасником: Подано довідку від 08.11.2024 року №2024-14 в якій зазначено тип суб’єкта господарювання не у відповідності до наданих у складі тендерної пропозиції документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку «Відомості про учасника» від 08.11.2024 року №2024-14 в якій зазначено тип суб’єкта господарювання у відповідності до наданих у складі тендерної пропозиції документів. В) відповідно до п.20 Додатку 7 до тендерної документації та частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (крім п.2.3.1 та п.4.2. Договору, банківських реквізитів Покупця), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: Подано підписаний проєкт договору, але даний проєкт договору не заповнено в повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнений в повному обсязі (крім п.2.3.1 та п.4.2. Договору, банківських реквізитів Покупця) та підписаний учасником. Г) відповідно до п.21 Додатку 7 до тендерної документації та частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару.» Учасником: Подано лист згоди №2024-18 від 08.11.2024 в якому зазначено не всю інформації щодо поставки даного товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно оновлений лист згоду №2024-18 від 08.11.2024 в якому зазначено всю інформації щодо поставки даного товару. У відповідності до вимоги «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару. Д) відповідно до п.27 Додатку 7 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці.» Учасником: Подано копії видаткових накладних замість оригіналів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці. Є) відповідно до п. 28, п.29 та п.30 Додатку 7 до тендерної документації та частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000 гривень (десять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+» (тобто uaAА+ або uaAАА). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). » Учасником: Подано електронну банківську гарантію з АТ «Банк Альянс», Витяг з державного реєстру банків, Сканований оригінал документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, рішення, що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні uaAАА, платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Але електронна банківську гарантія оформлена НЕ В ДЕРЖАВНОМУ БАНКУ УКРАЇНИ ( НЕ В БАНКУ державного сектору). Банк АТ «Банк Альянс» НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ Державним банком України (банком державного сектору). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати тендерне забезпечення у відповідності до наступних вимог: Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000 гривень (десять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 4. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 5. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 6. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+» (тобто uaAА+ або uaAАА). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 5. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 6. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 7. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 8. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). » Уповноважена особа _____________ Путраймс Інетта
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.